"i came ... i saw ... i conquered"
My favourite thing is to go where I've never been. -- Diane Arbus

One of my life's goals is to see the beauty this world has to offer ... and if travelling is the only way to reach that goal, then so be it. Just give me a good destination and together with my travel buddies and my trusty camera, we'll make time for it and we'll be there...if you're as interested, come join me and see the world through my eyes .... ENJOY!!!

please touch museum

please touch museum, philadelphia, pa.

(coming soon)

...appreciating God's wondrous paradise...

6 comments:

Shanix said...

halo master, di lagi ko ka view sa content ani nga blog ug sa uban pa. asa man i click ani?

pearl said...

coming soon pa man master ... nakahuman ko ug 6 karon nahawan akong utok ... sunod na pud ... snowed-in man mi oi --- musta!!

meretrisha said...

hahaha nalingaw ko ni shan master, nangita sa content, LOL! pauso ni ang coming soon master? (murag movies)

pearl said...

haha dili na pauso jo oi ... mao nay gitawag ug KATAM -- katamaran .. haha ako nang gi coming soon haron mapugos ko ug butang --- lol

Shanix said...

pagkatoytoy jud nako... wa na proofread nako ...LOL

pearl said...

right minus wrong raba ang policy diri - x sa imong time --- taronga ug proofread sa sunod ha -- miss u shanix!! kiss ko sa mga babies nga pagka cute :)